Splošni pogoji poslovanja

Pred začetkom uporabe naše spletne trgovine si preberite spodaj navedene pogoje poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z nakupom v spletni trgovini INSA KIDS, pomeni, da ste seznanjeni s splošnimi pogoji naše spletne trgovine in da se z njimi strinjate. Podjetje INSA KIDS, Ines Kikelj s. p. si pridžuje pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini. 

Naziv podjetja: INSA KIDS, Ines Kikelj s. p.

Sedež podjetja: Breg 51, 4274 Žirovnica, Slovenija

Skladišče podjetja: Breg 51, 4274 Žirovnica, Slovenija

Matična št.: 8885796000

Podjetje ni zavezanec za plačilo DDV.

Davčna št.: 51398192

TRR: SI56 1010 0005 9251 378 (Banka Intesa Sanpaolo d.d.)

Ustanovitev: 01. 06. 2021

Tel: 

E-pošta: info@insa-kids.si

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja INSA KIDS, Ines Kikelj s. p. so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. 

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine INSA KIDS, Ines Kikelj s. p., pravice kupcev ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. 

Pogoje poslovanja je ponudnik objavil na spletni strani in so veljavni od 1. junija 2021.

S spletno trgovino upravlja podjetje INSA KIDS, Ines Kikelj s. p. (v nadaljevanju ponudnik, INSA KIDS). Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem na spletni strani INSA KIDS (kupec v spletni trgovini). Z oddajo naročila kupec ali registrirani uporabnik potrjujeta, da sta seznanjena s splošnimi pogoji, ki so navedeni tu in se z njimi v celoti strinjata. 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu zagotovil naslednje informacije:

– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja),

– kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

– dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

– pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),

– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

– način plačila in dostave,

– pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Registracija

Za nakupovanje v spletni trgovini INSA KIDS ni potrebna registracija, vendar pa le-ta olajša nadaljnje nakupe:

– pregled zgodovine naročil

– shranjevanje izdelkov na seznam želja

– shranjevanje  naslova za dostavo

Ob registraciji uporabnik pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletne trgovine INSA KIDS dostopa do svojega profila »Moj račun«. Uporabnik se ponovno vpiše v svoj račun v razdelku »Prijava«, kjer vpiše svoje podatke in potrdi registracijo. Po elektronski pošti prejme geslo za prijavo. Geslo se ob prvi prijavi lahko spremeni.

Če se uporabnik želi naročiti na obveščanje o aktualnih akcijah in novostih, lahko le-to označi med procesom svoje registracije in s tem avtomatsko potrdi in soglaša s privolitvijo o prejemanju e-novic. Uporabnik se lahko od prejemanja obvestil tudi vsak čas odjavi na način, da pošlje sporočilo z zahtevo o odjavi na info@insa-kids.si.

Varstvo in zaupnost osebnih podatkov zagotavljamo skladno z zapisanim v nadaljevanju tega pravnega obvestila.

Naročilo in cene

Naročanje poteka v slovenskem jeziku prek spleta 24 ur na dan celo leto. Naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v seznamu izdelkov. Vsi izdelki so na voljo do odprodaje zalog. Cene so navedene v EUR in ne vsebujejo DDV. Veljavnost cen za izbrano blago velja v trenutku oddaje naročila. 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Kupoprodajna pogodba se hrani v obliki računa in jo lahko na zahtevo kupca slednjemu tudi posredujemo. INSA KIDS si pridržuje pravico, da zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. Gre npr. za primere, ko obstaja sum, da gre za namišljen nakup, kjer pred pošiljanjem kontaktiramo kupca in se le ta ne odzove, ko so pri naročilu posredovani nepopolni podatki oz. v kolikor bi pri naročilu prišlo do tehnične napake. V kolikor bi kupec naročilo na kakršen koli način že plačal, mu celotno kupnino vrnemo. Za vračilo potrebujemo kupčevo ime in priimek, naslov ter TRR.   

Popusti in posebne akcije

Popuste in znižane cene so lahko začasne ali trajne. Znižane cene je možno uveljavljati na več načinov:

– ob  sezonskih akcijah, ki so objavljene na socialnih omrežjih ali preko mailing liste,

– za izdelke v kategoriji ‘znižano’ (cena izdelka je lahko znižana trajno ali začasno).

 Odprodaja  izdelkov in posebni pogoji

V kategoriji odprodaja so izdelki iz  spletne trgovine po najnižjih cenah.

Cene so lahko znižane zaradi različnih dejavnikov.:

– artikel iz prejšnjih kolekcij ali sezone,

– zadnje velikosti,

– opuščanje linije izdelkov.

Izdelki so brezhibni in nimajo napak. V kolikor bi imel izdelek napako, bo to posebej opisano pri opisu izdelka. 

Za nakup izdelkov v katergoriji ‘odprodaja’ pa veljata dva posebna pogoja, ki sta zapisana tudi med našimi pogoji poslovanja:

– vračila in menjave za drugo velikosti izdelkov kupljenih v kategoriji ‘odprodaja’ ni mogoč,

– za vsak nakup, ki ga oddate, bodo izdelki rezervireni samo 3 dni, oziroma do vašega plačila. V kolikor ne prejmemo plačila v roku treh dni, bo naročilo samodejno preklicano. 

 

Postopek nakupa

1. IZBIRA IZDELKA

Na spletni strani www.insa-kids.si  izberete izdelek in kliknete  “dodaj v košarico”. Sistem izpiše, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Odpre se vam okno, iz katerega imate možnost “prikaži košarico”, če želite spremeniti vsebino košarice ali “na blagajno”, v kolikor želite nakup zaključiti.

2. KOŠARICA

V zgornjem desnem kotu se nahaja ikona nakupovalne košarice. S klikom na ikono se vam prikaže vsebina vaše nakupovalne košarice. V košarici imate možnost spremeniti količino izdelka. Če imate kodo za popust jo vpišete. 

Popusti in promocijske kode se med seboj ne seštevajo.

 3. BLAGAJNA

Izpolnite naslednje podatke:

Podrobnosti o plačniku: ime, priimek, naslov, telefonska številka, e-mail naslov

Če nakupujete kot gost, morate izpolniti vsa polja, če pa nakupujete kot registrirani uporabnik, se vam podatki izpišejo samodejno. 

Podatki o dostavi 

Če označite “Dostavite na drug naslov” lahko v prazna okenca izpolnite naslov za dostavo, ki je drugačen kot naslov plačnika. 

Način plačila

Izbirate lahko med načini plačila: preko kreditnih kartic, po povzetju, na trr podjetja ali preko paypal računa.

Komentar

V polju Komentar lahko zapišete, če nam želite še kaj dodatnega sporočiti pred oddajo naročila.

Naročilo

Pred končanim naročilom je potrebno preveriti pravilnosti naročila. Prikazana je skupna vrednost artiklov, popusti, stroški poštnine in skupni strošek nakupa. 

4. ZAKLJUČEK NAROČILA

S klikom na “kupite sedaj” uporabnik potrdi naročilo. Z oddajo naročila se kupec strinja s plačilom in je dolžan ponudniku plačati celotno kupnino za opravljen nakup.

Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na strani izpiše tekst: Vaše naročilo je bilo uspešno oddano. O statusu naročila je kupec obveščen na elektronski naslov. 

 

Postopek obveščanja o nakupu

– Naročilo

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. 

– Račun

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. 

Kupec prejme račun po elektronski pošti. V kolikor je izbran način plačila preko predračuna, je kupec dolžan plačati znesek naročila na ponudnikov račun.

– Dostava

Ko je blago pripravljeno in odposlano, kupec dobi mail o odposlani pošiljki. V mailu kupec dobi sledilno številko paketa s katero lahko sledi paketu.

Načini plačila

  Po predračunu  

Predračun se pošlje na vaš e-naslov. Po prejemu plačila bomo odpremili pošiljko. Rok veljavnosti predračuna je 8 dni.  Način plačila po predračunu označite v košarici pod zavihkom “Način plačila”. V tem primeru primeru plačate preko svoje spletne banke ali z UPN nalogom ali položnice.

– Plačilo po povzetju – kurirju dostavne službe

Pri plačilu po povzetju je možno samo plačilo z gotovino. 

– Plačilo preko PayPala.

Dostava

Dostavlja je mogoča le po Sloveniji. Kalkulator za dostavo je dostopen v košarici. Strošek poštnine kupec izračuna pred oddajo naročila in plačilom nakupa. Strošek dostave krije kupec in je naveden tudi na računu. 

Dostavljamo z GLS podjetjem. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito. 

Blago, naročeno na spletni strani vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času. Želen izdelek vam bomo odposlali najkasneje v 1-5 delovnih dneh po plačilu blaga. V kolikor bi prišlo do zamude pri dostavi, ponudnik o tem obvesti kupca, ki lahko odstopi od pogodbe.

Brezplačna dostava je za nakupe nad 80 EUR. 

Cena dostave za nakupe pod 80 EUR je 3,60 EUR . 

Rezervacija izdelka

Izdelek z oddajo naročila rezervirate za 8 dni. Če po preteku 8 dni od naročila ne bomo prejeli vašega plačila, bomo izdelek vrnili v trgovino. 

Darilni boni

Splošni pogoji poslovanja z darilnimi boni v INSA KIDS:

Darilne bone INSA KIDS je mogoče kupiti preko spletne trgovine www.insa-kids.si. Darilni bon je dokument, ki ga izda izdajatelj proti plačilu v obliki listine in ga je skladno s temi splošnimi pogoji, kot plačilo za blago dolžno sprejeti podjetje INSA KIDS, Ines Kikelj s.p. v svoji spletni trgovini.

Obveznost INSA KIDS

INSA KIDS pridobi obveznosti iz darilnega bona v trenutku, ko kupec vplača vrednost darilnega bona v spletni trgovini. 

Terjatev iz darilnega bona je vezana na sam dokument in gre vsakokratnemu imetniku darilnega bona. Izpolnitev terjatve iz darilnega bona lahko ob predložitvi darilnega bona zahteva njegov imetnik brez kakršne koli identifikacije.

Obveznost INSA KIDS iz darilnega bona preneha s tem, ko ga trgovina sprejme kot plačilo za blago, s potekom veljavnosti darilnega bona ali če postane darilni bon neveljaven iz razlogov, ki so določeni v teh splošnih pogojih.

Pravice imetnika darilnega bona

Imetnik darilnega bona lahko zahteva izpolnitev obveznosti iz darilnega bona v času veljavnosti darilnega bona v spletni trgovini INSA KIDS. Čas veljavnosti darilnega bona je označen na darilnem bonu in velja 1 leto od dneva nakupa. 

Imetnik izpolni obveznosti iz darilnega bona preko spletne trgovine tako, da vpiše kodo darilnega bona na blagajni v okenček: UPORABI KUPON.

Če želi imetnik koristiti več bonov hkrati, vpiše v komentar vse ostale bone. Po pregledu naročila vam jih bomo ročno odšteli in poslali popravljeno naročilo.

Če je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Ker darilni bon ni izplačljiv v gotovini, si INSA KIDS  pridržuje pravico, da ga bo sprejel kot plačilno sredstvo le v primeru, ko bo vrednost nakupa imetnika darilnega bona enaka ali večja od nominalne vrednosti darilnega bona. Če je vrednost nakupa nižja od vrednosti darilnega bona, se razlika do polne vrednosti bona ne vrača. Darilnega bona ni mogoče zamenjati za gotovino.

Darilni bon je prenosljiv, tako da lahko imetnik darilni bon prenese na tretjo osebo brez omejitev. Prenos se opravi z izročitvijo darilnega bona. Nov imetnik s prenosom pridobi vse pravice, ki jih je imel prejšnji imetnik.

Rokovanje z darilnimi boni

Na darilnem bonu INSA KIDS morajo biti naslednji podatki: podpis prodajalca, ki je bon prodal, koda bona in datum nakupa (na zadnji strani). V primeru, da na darilnem bonu ni vseh naštetih podatkov, ali da kakšen podatek manjka, je darilni bon neveljaven.

Na darilni bon ni dovoljeno ničesar pisati, brisati, črtati in popravljati, v nasprotnem primeru se šteje darilni bon za neveljavnega.

Z darilnim bonom ni možno kupiti drugega ali več drugih darilnih bonov. Darilnega bona ni mogoče zamenjati za gotovino. Za izgubljene ali ukradene bone ne odgovarjamo. Darilni bon je prenosljiv.

V primeru, da INSA KIDS ugotovi, da je darilni bon ponarejen, zavrne izpolnitev obveznosti iz darilnega bona.

Ostalo

INSA KIDS si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja z darilnimi boni brez posebne najave. Morebitni spori med strankami, ki izvirajo ali so v kakršnikoli povezavi z darilnimi boni, se rešujejo sporazumno. V nasprotnem primeru bo spor reševalo pristojno sodišče.

Vračilo in menjava blaga

Če po nakupu ugotovite, da je naročeni izdelek premajhen ali prevelik, ali če se pojavi kakšna druga težava, nas kontaktirate na mail: info@insa-kids.si in vam bomo pomagali pri reševanju težav.

V kolikor vam izdelek ne bo odgovarjal, ga lahko vrnete. Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, imate kot potrošnik pravico (iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov), da nam v 14 dneh sporočite, da odstopate od pogodbe. Razloga ni potrebno navesti.

V naslednjih 14 dneh nam morate kupljeni izdelek tudi vrniti – nenošen in v nepoškodovani embalaži (v kolikor prejmemo izdelek s poškodovano embalažo, ki ni bila zaščitena za namen prevoza, odštejemo od vračila 20% znesek kupnine), z vsemi etiketami in računom.

Če kot potrošnik odstopite od pogodbe, vam naše podjetje vrne vsa opravljena plačila najkasneje v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, vi plačate le stršek vrnitve paketa. Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov, začne teči rok za odstop od pogodbe pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago.

Priložena mora biti kopija računa. Kot kupec sami nosite breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želite vrniti ali zamenjati, razen če je do tega prišlo brez vaše krivde. 

V kolikor v primeru odstopa od pogodbe, na željo kupca ni bila izvršena zamenjava blaga, prodajalec vrne celotno kupnino v roku 14 dni od prejetja obvestila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Postopek zamenjave in vračanja blaga

Podjetje INSA KIDS v primeru zamenjave blaga nemudoma vrne kupnino za izdelek. Kot stranka lahko kasneje naredite novo naročilo za blago, katerega želite imeti. Šele ko bo izdelek prispel na omenjen naslov podjetja INSA KIDS, pošljemo nov izdelek (iz ustvarjenega novega naročila) potrošniku na podan naslov.

Prenos obrazca za vračilo ali menjavo izdelka.

Naslov za vračila je isti kot sedež podjetja:

INSA KIDS, Ines Kikelj s. p. 

Breg 51

4274 Žirovnica

Reklamacija artiklov

Reševanje reklamacij in zahtevki iz naslova garancije ali stvarne napake se rešujejo v skladu z veljavno zakonodajo ter v skladu s Pogoji nakupa blaga in storitev. Reklamacije artiklov z obstoječo napako nam sporočite na mail info@insa-kids.si.

V primeru da ima artikel proizvajalčevo garancijo, le-to opravi proizvajalec.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

– če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet

– če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

– če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

– če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Uveljavitev stvarne napake

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. 

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

Prenos obrazca za uveljavitev stvarne napake.

 

Obveščanje in komunikacija s strankami

Podjetje bo s stranko navezalo stik preko določenega medija komunikacije, v kolikor bo slednja v to privolila. Stranka z izpolnitvijo obrazca privoli na prejemanje oglasnih elektronskih sporočil, poda se dovoljenje za obdelovanje naslednjih podatkov:

-ime in priimek,

-e-poštni naslov,

-IP naslov

-telefonska številka

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

-jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

-pošiljatelj bo jasno razviden,

-različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.

-vidno predstavljen bo način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

-željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

Varovanje podatkov 

INSA KIDS se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika in kupca. INSA KIDS bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Podatki ne bodo posredovani tretjim osebam, razen, če bi bilo to potrebno zaradi realizacije samega naročila.

Registrirani uporabniki insa-kids.si dovoljujejo ponudniku zbiranje in uporabo vseh podatkov posredovanih ob registraciji. Osebni podatki so namenjeni le poslovanju ponudnika in ne bodo posredovani tretjim osebam. Podatki so trajno varno shranjeni na ustrezno varovanem in zaščitenem računalniškem sistemu. Ob morebitnem vdoru v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti.

Avtorske pravice

Insa-kids.si je v lasti podjetja INSA KIDS, Ines Kikelj s. p. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh vsebujejo tudi gradivo, katerega avtorske pravice so lahko naša last ali last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno le s pisno odobritvijo ponudnika.

Lastnosti artiklov

Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov (predvsem glede barvnega odstopanja). Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine (tekstovnega ali slikovnega materiala).

Podatki na straneh

Pridružujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb splošnih pogojev in vsebine na  insa-kids.si.

Pritožbe in spori

INSA KIDS spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se trudimo izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na naslov: info@insa-kids.si. INSA KIDS bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

INSA KIDS se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si INSA KIDS prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov INSA KIDS ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov, ki bi bil pristojen za reševanje potrošniškega spora. 

V skladu s 4. odstavkom istega člena INSA KIDS objavlja povezavo na platformo SRPS tukaj. 

Povezava na platformo SRPS

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show